İzmir City | İzmir haberleri, İzmir etkinlik, İzmir Şehir Rehberi, Sinema, Konser, Tiyatro
Karia ve Halikarnas
a aa
Tarih : 12 Ocak 2015 3:12
reklam
  1. Gün: ÇOMAKDAĞ – MİLAS – BODRUM KALESİ – HALİKARNAS TİYATROSU – BİTEZ

24 OCAK CUMARTESİ

Sabah 07:00’da Mavişehir Egepark, 07:10’da Bostanlı İskele, 07:20’de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü,07:30’da Lozan Atatürk Lisesi, 07:40’ta Konak Sabancı Kültür Merkezi, 07.50’de Göztepe Vapur İskelesi,08.00’da Üçkuyular Shell Önü’nde buluştuktan sonra güzelliğiyle görenleri büyüleyen KARIA ve HALIKARNASgezimize başlıyoruz. Yolda vereceğimiz kahvaltı molamızın ardından Milas’ın ünlü köyü Çomakdağ’a ulaşıyoruz. Çam ağaçları ile bezeli bu dağ köyünü yakından tanıyoruz. Öğle saatlerinde Milas’a gidiyor. Ve yöre lokantalarının birinde öğle yemeğimizi alıyoruz. Yemeğin ardından Gümüşkesen Anıtı, Fransız Evleri, Baltalı Kapı ve Mylasa surlarını yakından tanıyoruz. Daha sonra Halikarnas Balıkçısı ve Zeki Müren gibi ünlü isimlerin yaşadığı Bodrum’a giderek Bodrum Kalesi ve Halikarnas Tiyatrosu’nu ziyaret ediyouz. Gün sonundaBitez’deki 4* Ambrossia Hotel’e yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

1. Gün: AKYARLAR – TURGUTREİS – GÜMÜŞLÜK – BAFA GÖLÜ – HERAKLIA ANTİK KENTİ – KAPIKIRI KÖYÜ

25 OCAK PAZAR

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra Bitez’den ayrılıyor ve mandalin ağaçları ile bezeli yollardanAKYARLAR’a doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Akyarlar’da KOS ADASI’nın manzarasını izliyor ve fotoğraflıyoruz. Daha sonra TURGUTREİS ve GÜMÜŞLÜK’te yarımada gezimizi tamamlıyoruz. Öğle saatlerinde Bodrum’a veda ederek Bafa Gölü’ne ulaşıyoruz.  Burada Latmos Dağı’nın arkasındaki cennetHerakleia Antik Kenti ve Kapıkırı Köyü’nü ziyaret ediyoruz.  Göl kıyısında yöre balıklarından oluşan enfes bir öğle yemeği alıyoruz. Yemeğin ardından Athena Tapınağı, Roma Agorası, Bouleterion, Roma Hamamı veAntik Tiyatro’yu rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Gün sonunda dağlarından yağ, ovalarından bal akan Karia coğrafyasına veda ederek İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde ulaştığımız İzmir’de bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

Etiketler :

DİĞER GEZİ HABERLERİ

Eskişehir – Kütahya

Gün: KÜTAHYA - AIZONAI - GERMİYAN SOKAĞI - ULU CAMİ - DÖNERLER CAMİ - MACAR EVİ - MEVLEVİHANE 17 Ocak Cumartesi 06.30’da Ege park, 06.40’da Bostanlı İskelesi önü, 06.50’de FMA TRAVEL Yalı Ofisi’nde,...

Yassıca Ada

Belediyesi’nin çok uygun fiyatlarla günübirlik tatil hizmeti verdiği Urla’daki Yassıcaada tesisleri sezonu açtı. Popülaritesi her yıl biraz daha artan Yassıcaada, sezonun daha ilk hafta sonunda büyük ilgi...

Bu habere hiç yorum yapılmamış.

GÜNÜN HABERLERİ

KÖŞE YAZARLARI

baslik

EN ÇOK OKUNANLAR

• Malesef, bu hafta hiç haber girilmedi.
  • Malesef, bu ay hiç haber girilmedi.
  • Malesef, bu yıl hiç haber girilmedi.